Zwroty i reklamacje

 


Uprzejmie informujemy, że w wypadku zawarcia umowy sprzedaży jako konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,  przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa  w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Odstąpienie powinno nastąpić w drodze oświadczenia złożonego drogą elektroniczną (armet@armret24.pl), w którym zawarte będą następujące informacje:

  • data zakupu,
  • imię i nazwisko kupującego (opcjonalnie również firma),
  • adres e-mail i numer telefonu,
  • numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot,
  • dokładne określenie zwracanego towaru (zgodnie z fakturą lub rachunkiem).

 Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
 w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl